Systemy handlowe ftse 100


Forum premiowe jest również dostępne dla każdego, kto zakupił jedną z płyt Malcolms lub uczestniczył w jednym ze swoich seminariów. To miejsce na bardziej zaawansowane dyskusje. Proszę podać numer seryjny DVD lub datę seminarium podczas składania wniosku o członkostwo. System handlowy FTSE 100 Chciałbyś podzielić się moim systemem FTSE 100 i uzyskać informacje zwrotne, sprawdziłem to od początku 2000 roku. System jest systemem końca dnia, który wykorzystuje tylko cenę zamknięcia na rynku. Wysoka jest więc najwyższą ceną zamknięcia w ostatniej x liczbie dni, a niska jest definiowana jako najniższa cena zamknięcia w ciągu ostatnich x liczb dni. Kiedy w ciągu ostatnich 60 dni cena wzrosła w ciągu ostatnich 60 dni do 120 dniowych cen zamknięcia, a ta 120-dniowa cena zamknięcia została niedawno niedawna, niż w ostatnim 120-dniowym kursie zamknięcia, będziemy mówić, że trend się poprawia. Kiedy w poprzednich 60 dniach cena wzrosła w ciągu ostatnich 60 dni do 120 dniowego zamknięcia, a 120-dniowa cena zamknięcia została niedawno niedawno niż w ostatnim 120-dniowym kursie zamknięcia, stwierdzimy, że tendencja spadła. Podczas trendu trwa długo, gdy cena powoduje, że nowa 10-dniowa cena zamknięcia jest niska i czekać na nową, 10-dniową cenę zamknięcia, aby zamknąć handel. W trakcie spadku nastąpi krótki czas, kiedy cena robi nową 10-dniową cenę zamknięcia i czekać na zamknięcie transakcji na nowej 10-dniowej cenie zamknięcia. Wyniki są całkiem dobre, od 2000: 256 zwycięskich transakcji wygrało 31618,0 punktów FTSE - 94 przegranych transakcji straciło 12343,1 punktu FTSE. Cześć Właśnie skończyłem swój test z powrotem na swoją strategię i wydaje się, że się powiedzie. Prowadziłem to przeciwko FTSE100 od 1984 roku, dałem mi 127 długich transakcji, z których 115 było opłacalne, a 72 krótkich transakcji, w tym 62 były opłacalne. Średnie zyski na poziomie 2,5, a jedyną wadą w dół wydaje się, że średni czas między transakcjami wynosił 52 dni w przypadku długich i 92 dni w przypadku szortów. Dobrze zrobiono Poprosiłeś o informacje zwrotne. Istnieje wiele scenariuszy testowania wstecznego, które mogą sprawić, że ta produkuje krawędź w oparciu o surowe dane. Są jednak dwa dodatkowe kroki, które należy rozważyć, zanim można w pełni opracować strategię. 1) prowizje z tytułu poślizgów i koszty transportu: widziałem wiele strategii, które miały pozytywną opinię na surowym etapie danych, ale stały się ujemną oczekiwaną prowizją, a prowizje z tytułu poślizgnięcia i (szczególnie istotne dla spreadu) zostały zwiększone. Opłaty za nocleg, jeśli spread betting spożywa się w potencjalne zyski. 2) surowe dane zakładają, że żadne przystanki nie są zatrzymywane dla prawie wszystkich podmiotów gospodarczych są niezbędnym składnikiem w handlu, ponieważ większość przedsiębiorców nie może pozwolić handlowi przed nimi dużo walczyć, zanim zyska na zyskach, ale wpływ takich zatrzymań ma na celu obniżenie poziomu ogólnej skuteczności strategii, czasami bardzo znacząco. (To dlatego, że niektóre transakcje, które w końcu zyskują na zyski, zatrzymują się przed przejściem do zysku). Ten ostatni punkt jest dobrze opisany przez Larry'ego Connorsa w rozdziale w jednej z jego bardziej rozpowszechnionych książek zwanych quotStops Hurtquot. Mówiąc, że najbardziej rozpowszechniony gracz nie ma postive expectancy nawet na surowym etapie danych, więc posiadanie surowych danych z dodatnią długością może stanowić punkt wyjścia do budowy krawędzi. Mam na imię Mark Austin i Ive z powodzeniem handlu na rynkach (zwłaszcza FTSE) od ponad 10 lat. W tym czasie rozmawiałem z setkami handlowców. Wielu z nich robi bardzo ładnie i zapewnia stałe zyski z ich ulubionych systemów. Inni chowają się od systemu do systemu, szukając Świętego Graala w handlu. Jedyną rzeczą, którą Im poprosiłam, jest wczesny ranek ostrzegawczy od doświadczonego przedsiębiorcy, wskazując na gorące transakcje, które powinny dostać się do tego dnia. Wiesz, co to całkowicie rozumiem. Może to być samotna sprawa wpatrująca się w ekran, zastanawiając się, czy powinieneś pociągnąć za spust, czy nie. Wszyscy uwielbiam zakupy bezgłośne, które skaczą na nas, ale wiele transakcji jest bardziej skomplikowanych i może to być emocjonalny roller coaster, zastanawiając się, czy wejść (lub wyjść). Często dowiaduję się, że emocjonalne konto bankowe podmiotów gospodarczych kończy się przed ich rzeczywistym kontem bankowym. Może dlatego handlowcy w pokoju handlowym dobrze sobie radzą. Jego, ponieważ mają poparcie innych przedsiębiorców, a prawdopodobnie mają mentora zbyt mądrzejsze głowy, które mogą patrzeć przez ramię i trzymać je na prostej i wąskiej. Sam dom handlowy nie ma żadnego z tych korzyści, chociaż oczywiście może być bardzo opłacalny. Nawet jeśli chcesz, aby pomysły handlowe znalazły się w Twoich obecnych strategiach, znajdziesz w niej wiele wartości. Na przykład jesteś świadomy, kiedy pieniądze instytucjonalne trafiają na rynek Czy rozumiesz znaczenie dywidendy Wtorek Jeśli nie, to zostawisz w tabeli stół, ponieważ oba z nich zapewniają duże możliwości handlowe. Robię fantastyczne pieniądze z handlu. Uzbrojony tylko w laptopa mogę spędzać czas w najpiękniejszych częściach świata, zarabiać przez pół godziny dziennie i zarabiać wystarczająco dużo pieniędzy, aby cieszyć się niesamowitym stylem życia. Prawie nic, aby robić praktycznie zero napowietrznych nie kłopotów tylko wiele pięknego zysku i czasu, aby cieszyć się nim. To nie robi się lepiej niż to Trading przynosi niesamowite korzyści i nie robi mnie zdziwić, gdy nawet doświadczeni handlowcy poprosić, aby dołączyć do mojej usługi dobre pomysły są zawsze przydatne, a na rynkach po prostu znaczy więcej zysku Te wyznania zaczęły mnie myślenie, a więc w 2017 roku Postanowiłem przeprowadzić interesujący eksperyment. Mój pomysł był taki: ponieważ Im robienie regularnych transakcji mimo to, dlaczego nie tylko dzielić się nimi z wybraną grupą innych, tak aby mogły zysk też moim pomysłem było pozwolić ludziom patrzeć przez ramię, podczas gdy ja handlowałem. Oczywiście zdecydowałem się pobierać niewielką opłatę za tę usługę, ale zaintrygował mnie fakt, że po prostu pójście za mną, inni mogą robić te same fantastyczne pieniądze. Pozwól mi to trzymać na chwilę, jeśli masz oczywiste pytanie. Mam na myśli, jeśli Im zarabia duże pieniądze i podzielam się z innymi, co mogłoby powstrzymać ich od powielania mojego sukcesu Odpowiedź jest ważna i dlatego trzymam tę wewnętrzną grupę krąg. Jesteś pewien, że jesteś zajęty, a więc Chcesz dać ci szansę wykluczyć się z tej okazji na wczesnym etapie, aby zaoszczędzić sobie na dalszej lekturze. . to nie jest dla wszystkich, tylko nielicznych. Co jest takie szczególne w mojej grupie? Będziesz się śmiać, kiedy ci powiem. Ta grupa ludzi ma wyjątkową zdolność. robię to, co im mówię Co to jest wszystko, co mogę zrobić, że słyszę jak płaczesz. Ale zastanawiam się. Będziesz zaskoczony, ile osób nie może oprzeć się fiddling z moim zaskakująco udany i sprawdzony System FTSE (nazywam to Magnetyczny System FTSE lub MFS na krótko). Umieszczają transakcje, które nie mają nic wspólnego z systemem. Stawiają więcej (lub mniej) pieniądze, niż im mówię, ponieważ mają przeczucie lub uczucie jelit. Możesz się śmiać, ale widziałem to często. Więc muszę zadać to ważne pytanie. Jeśli chcesz mieć stały wynik handlowy i styl życia, lubisz siedzieć i pozwól mi powiedzieć, co robić na co dzień. Czy uważasz, że masz dyscyplinę, aby to zrobić? Zostaw to z tobą jako tylko ty może odpowiedzieć. Teraz jest to coś ekscytującego. W 2017 r. Dzieliłem to z kilkoma amatorskimi przedsiębiorcami i wyniki były niesamowite. Po prostu kopiując to, co robiłem. Zaczęli zarabiać zbyt wiele pieniędzy, więc pozwoliłem więcej abonentów do wnętrza sanktuarium. Początkowo byłem z wahaniem. Pozwoliłoby to skłonić więcej ludzi do kopiowania mnie w jakiś sposób wpływać na zyski Nie trochę to Wniosek, do którego doszedłem, byłem: jestem przekonany, że jakakolwiek rozsądna osoba inteligentna może utrzymywać się na stałym poziomie w ciągu pół godziny dziennie, handlując rynkami, skuteczny, profesjonalny handlowiec. W tym okresie zarobiłem 2000 punktów, a ja zamierzam zarobić kolejne 1000 dla moich abonentów w ciągu najbliższych 12 miesięcy. 1000 10 000 tys. Rocznie 1000 20 20 000 000 rocznie 1000 50 000 000 rok Możesz zobaczyć tutaj bardzo przyzwoity drugi dochód, zwłaszcza, gdy myślisz, że to oprócz istniejących działań handlowych (jeśli istnieją) i zajmuje tylko kilka minut jeden dzień, ponieważ robię dla ciebie wszystko. Oczywiście nie wygrałem cały czas, ale straty zawsze są ściśle kontrolowane i możesz zobaczyć z tabeli, że mają niewielki wpływ na mój postęp Teraz jestem pewien, że rozumiesz, że w tym momencie jestem prawnie zobowiązany powiedzieć, że w przeszłości wyniki niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. W przyszłych latach mogą wystąpić straty częściej, ale od dziesięciu lat zajmuje się profesjonalizmem, a moje systemy są sprawdzane wielokrotnie. Więc coś ma do rozważenia. Nie miałoby sensu wziąć pod skrzydło profesjonalnego handlowca z godnym pozazdroszczenia śledztwem Jestem pewny, że widzisz potencjał zysku I oczywiście nie chodzi tylko o następujące zajęcia jak robota. Będę uczyć dokładnie tego, co robię, w celu ustalenia cię na drodze do zysków z obrotu na żywo. Więc nie będziesz zależny od mnie na zawsze Który przyniesie mi pytanie dlaczego piszę to. Czas Ograniczona szansa Co kilka miesięcy, gdy studenci pływają w gnieździe, okazuje się, że szczęśliwi ludzie mają dołączyć do Inner Sanctum tych, którzy używają MFS, aby uzyskać drugie dochody. Proszę zrozumieć, że po mojej ilości nowych uczniów zamykam drzwi i ta możliwość kończy się jeszcze przez kilka miesięcy. To Twoja szansa na stały wzrost zysków handlowych, prowadzony przez profesjonalnego przedsiębiorcę z godnym pozazdroszczenia 10-letnim doświadczeniem. Jego pierwsza wizyta, pierwsza służba, więc musisz działać szybko, jeśli chcesz dostać się do jednego z miejsc. Ze względu na ofertę oferowaną przez mentorów, biorę tylko 50 nowych uczniów. Spodziewam się, że te miejsca pójdą bardzo szybko. Z tym zrozumiałe, oto czego można oczekiwać od członkostwa w MFS. Chodzi o pomoc w zarabianiu pieniędzy na rynkach. Mam ponad 10 lat doświadczenia w handlu FTSE, więc wiem, czego szukam, koncentruję się wyłącznie na FTSE 100. Dlaczego dlatego, że mam największe doświadczenie i sukces. Ponad 10 lat zdobyłem bogactwo wiedzy na temat skutecznego handlu tym rynkiem, które przekazuję moim wewnętrznym kręgom abonentów. Celem tej usługi jest dostarczenie niepowtarzalnego wglądu w to, jak profesjonalny przedsiębiorca prowadzi swoją firmę, pozwalając śledzić sprawdzone techniki wygrywające. Omówiono wszystkie stopnie zarządzania ryzykiem, analizę rynku i zarządzanie pieniędzmi, a także techniki zapewniające Ci przewagę na rynku. Ponadto co tydzień będziesz otrzymywał ekskluzywny dostęp do dużych transakcji prawdopodobieństwa - dzięki temu możesz zyskać. Moja usługa przyjmuje strategię niskiego ryzyka i jest odpowiednia dla tych, którzy chcą handlować małymi kontami handlowymi. Ale czy małe ryzyko oznacza niewielkie zyski Nie do tej pory Do tej pory usługa ta przyniosła już dochód bez podatku dochodowego w wysokości przekraczającej 4 000 za pomocą zaledwie 2 punktów Oto jak działa usługa. Kluczowe transakcje z wykorzystaniem SMS-ów Tekst i poczta elektroniczna Kiedy subskrybujesz MFS, będę w kontakcie z Tobą regularnie pokazywać szanse na niskie ryzyko, z którymi się handluję. Każdego ranka otrzymasz e-maila z informacją o moim planie na ten dzień, abyś mógł zarabiać na własny rachunek. Przeciętnie dam Ci 2 roboty tygodniowo, szukając solidnych sygnałów BUY i SELL, aby maksymalnie zyskać z FTSE 100 - specjalizuję się na tym rynku i wiem, że tak jak tył mojej ręki. Często te zawody wynikają z mojego wczesnego briefingu, który otrzymasz pocztą w godzinach od 07:30 do 08:00, więc wiesz, co zrobić dobrze, zanim rynek się otworzył. Ale najlepsze połączenia mogą przychodzić w dowolnym momencie - nie tylko wtedy, gdy się przy komputerze. To dlatego, że w przeciwieństwie do wielu innych witryn handlowych, wysyłam SMS-a na telefon komórkowy (plus e-mail) za każdym razem, gdy otwieram lub zamykam handel po wczesnym porannym obrocie - dzięki czemu możesz się upewnić, że nie przegapisz w sprawie ostatniego handlu. Co więcej, zawsze mówię wam, w jakim momencie rynek zignorowałby handel, a wielu moich abonentów wykorzystało te punkty jako stop loss - więc jeśli coś się nie powiedzie, możesz ograniczyć straty. Personal Trading Mentor Ale to nie wszystko o handlu alerty. Jedną z funkcji, która sprawiła, że ​​ta usługa jest jedną z najbardziej popularnych usług handlowych w Wielkiej Brytanii, jest aspekt mentorski. Dzielę się ogromną ilością mojej wiedzy, dzięki czemu można nauczyć się i korzystać z rynku tak, jak ja. Dodatkowo masz regularne analizy rynkowe, aby pomóc Twojej firmie handlowej, aby zrozumieć, dlaczego biorę handel, zanim go nawet biorę. W rzeczywistości Ive dodał sprawiedliwego do usług od naszego rozpoczęcia w tym. MAGNET Wysoki współczynnik prawdopodobieństwa (70 zwycięstw) pokazujący, gdzie FTSE zmierza do tego dnia wraz z towarzyszącym mu zestawem niskim ryzykiem. (Ale niskie ryzyko nie oznacza niskiego zysku) HANDEL ZDROWOTNY Handel przeznaczony specjalnie dla osób, którym prawie nie ma czasu na handel, ale którzy potrzebują jeszcze drugiego dochodu. ŚRÓDROCZNE PROGNOZY OKRESOWE Określenie średniookresowego kierunku FTSE. Ta część usługi jest dostosowana do handlu wahadłowego i pomoże przedsiębiorcom zaplanować własne zajęcia. I dodatkowo otrzymasz również: SMS zawody na różne inne strategie zatrudniam w systemie FTSEFull ujawnianie wybranych strategii (abyś mógł w końcu stać się niezależnym ode mnie) Daily AnalysisMentorship Jeśli ta mała partia nie wystarczy, aby cię skusić , Chcę też przesłać Ci film z całymi dniami za zamkniętymi drzwiami seminarium Dałem moim klientom o wartości 595.00 BEZPŁATNEJ Ultimate Video Trading Dzięki za sygnały Z tego jednego handlu system już zapłacił za siebie. Fantastyczny ST Te filmy kondensują całą moją wiedzę z ponad 10 lat działalności handlowej FTSE w jeden ekskluzywny dzień organizowany przez wybranych niewielu przedsiębiorców w Wotton House Niestety, wiele tradycyjnych kursów, które kupujesz, zostało udowodnionych przez nieudane przedsiębiorców, a nawet innych podmiotów gospodarczych Tak, jest to smutne Fakt, że istnieją guru tam, gdzie prowadzą handel, którzy właściwie nie handlowają. Takie ubogie nauczanie jest wielkim powodem, dla którego tak wielu walczy w handlu, gdy uczą się strategii i metod nauczanych przez nieudanych przedsiębiorców. W ostrym kontraście moje metody są stosowane przez profesjonalnych przedsiębiorców i może się to różnić od tego, czego się nauczyłeś w przeszłości. Może nawet to kontrowersyjne. W ostrym kontraście moje metody są stosowane przez profesjonalnych przedsiębiorców i może się to różnić od tego, czego się nauczyłeś w przeszłości. Może nawet to kontrowersyjne. Te potężne filmy eliminują wszelkie nietrafne informacje dotyczące handlu i koncentrują się tylko na tym, co profesjonaliści codziennie używają, aby zapewnić spójne pieniądze z FTSE. Te filmy są niezbędne dla każdego, kto poważnie zajmuje się handlem i do tej pory walczył z tradycyjnymi metodami handlu. Większość nie działa w handlu, ponieważ każdy postępuje zgodnie z tymi samymi zasadami, a większość tych zasad obraca się wokół wskaźników słabiej rozwiniętych, takich jak RSI, MACD itd. W momencie, gdy wskaźnik wskazuje na handel, jego często TOO LATE i szansa minęły. Te niesamowite filmy obejmują również: Handlarz stylu życia Profesjonalne podejście do działań cenowych Gap Trading Elliott WavesMaksymalna moc systemów i strategii Binarne Trading Profesjonalna psychologia handlu Kontrola ryzyka i zarządzanie pieniędzmi Więc co byłoby uczciwą ceną zapłacić za tak zindywidualizowaną usługę transakcyjną Uważałem za pobieranie 200 miesięcznie po to, aby utrzymać cenę za naprawdę niską cenę. Przecież to tylko 50 tygodni i można by się spodziewać, że z powrotem w jednym, skromnym handlu Ale jeśli jeszcze nie uczestniczyłeś w jednym z moich seminariów lub słyszałeś o moich dochodowych technikach handlowych, to dużo pytać o zaufanie . Więc zdecydowałem się zrzucić 133 na mojej początkowej niskiej cenie i osiąść na bardzo skromną opłatą z 67month thats tylko 2,36 dziennie mniej niż koszt filiżanki kawy Costa Myślę, że uczciwe powiedzieć, że jeśli 2.36 dzień jest z Twojego liga, nie powinieneś nawet rozważyć handlu mogę ustawić tę cenę śmiesznie na niskim poziomie, bo wiem, że kiedy już zobaczysz, ile pieniędzy można zarobić na handlu, jak profesjonaliści, prawdopodobnie weźmiesz udział w seminarium lub dwóch liniach, a ja zarobię mój zysk następnie. Mam nadzieję, że to naprawdę przyzwoita cena teraz, a ja zarobię trochę pieniędzy na późniejszym etapie, gdy udowodniłeś, że idę na rozmowę. Pamiętaj, że za tą tańszą opłatę otrzymujesz wszystko, o czym tutaj rozmawiałem: Osobiste e-maile od mnie mówią w jaki sposób myślę, że FTSE idzie. Pilne alerty tekstowe SMS (i e-maile), jeśli coś się wydarzy. Pełny dzień wideo mojego za zamkniętymi drzwiami seminarium, wart 595. Zadziwiające opakowanie Magnet Trading System Styl życia Handel Średnioterminowa prognoza Mentorship from mnie Jest to niesamowity pakiet w śmiesznie niskiej cenie. Czy istnieje gwarancja Oczywiście stoję za wszystkimi moimi produktami i szkoleniami, bo wiem, że działają. Wiem też, że kiedyś MFS pracuje dla ciebie, nie byłbym w stanie przekupić się na tyle, aby to porzucić. ale teraz chyba nie. I to wystarczy. Czuję się całkowicie pewien, że oferuję następującą gwarancję: jego decyzja Czas prawdopodobnie zarobił trochę handlu, ale to było tak udane, jak chciałeś Być Moim zdaniem, aby odnieść sukces, musisz nauczyć się od udanego przedsiębiorcy. Mam 10 lat sukcesu za mną, z setkami studentów korzystających z moich metod. Przez cały czas noszą się z tym, co robisz, ale nie byłoby wspaniale usiąść i pokazać dokładnie, co robić na chwilę Z pewnością zajmuje dużo stresu poza sytuacją Jeśli chcesz złapać jedną z tych 50 miejsca, które naprawdę musisz działać szybko. Kiedy słowo się wydostanie, znikną. Jedyne zobowiązanie, o które prosisz od Ciebie na tym etapie jest zapłacenie pierwszej subskrypcji obejmującej 2 miesiące (to powinno być 2 x 67 134, ale poniżej), na które w pełni oczekuję, że wrócisz w ciągu kilku krótkich dni od dokonania transakcji na FTSE . Opłata pobierana jest kwartalnie po tym, jak utrzymuje ona koszty administratora. Zaletą jest to, że musisz sprawdzić mnie na 2 pełne miesiące przed podjęciem decyzji, czy kontynuować, czy nie. I oczywiście, jeśli w ciągu 31 dni nie jesteś całkowicie przekonany, pierwsza zapłata jest w pełni refundowalna, jak już obiecałem. Ale chciałbym zaoferować coś jeszcze bardziej niesamowitego. To jest sprawa, na którą zdecydowałem. Zmniejszam pierwszą opłatę za 2 miesiące do zaledwie 97. obfite 27 poza normalną cenę i nadal masz filmy I dont nawet chcesz wiedzieć, ile rabat otrzymujesz, jeśli dodać wartość wideo do równania Innymi słowy, będziesz płacić tylko tad ponad 1.60 dziennie Oprócz tego nadal otrzymujesz 7 zniżek na wszystkie przyszłe płatności kwartalne, płacąc tylko 187, a nie 201. Jeśli chcesz osiągnąć konsekwentne zyski, bez jakiejkolwiek pracy, stresu lub agonizacji, zarejestruj się teraz w MFS. Zrób to natychmiast, inaczej minie chwila, a ta szansa minie. Wszystkie miejsca znikną. Naprawdę nie mogę się doczekać nauczania jak zrobić Quantum Leap w zyskach handlowych. Aby się zarejestrować, kliknij przycisk Dołącz teraz poniżej lub jeśli chcesz otrzymywać więcej informacji, napisz do mnie w Markmarkaustintrading OSTRZEŻENIE I OŚWIADCZENIA RYZYKA Przypomnijmy, że cena jakiejkolwiek lokaty inwestycyjnej lub spreadbilli może być niekorzystna. Żadna z treści naszych raportów nie powinna być interpretowana jako zaproszenie do kupna lub sprzedaży papierów wartościowych lub otwarcia pozycji w bukmacherskich, akcji lub jakiegokolwiek innego finansowego produktu handlowego. MARKS MAGNETIC FTSE SERVICE ma charakter edukacyjny i nie jest regulowany przez Instytucję Postępowania Finansowego (FCA). Futures, CFD, Margines obrotu giełdowego, Warranty, Opcje i SpreadBinary Betting charakteryzuje się wysokim poziomem ryzyka dla Twojego kapitału. Kluczowym ryzykiem handlu ulepszonym jest to, że jeśli pozycja przemieszcza się przeciwko tobie, klientowi, można ponieść dodatkowe zobowiązania znacznie przekraczające początkowy depozyt zabezpieczający. Spekuluj tylko pieniędzmi, na które możesz sobie pozwolić. Kontrakty futures, CFD, Margines Forex Trading i SpreadBinary Betting mogą nie być odpowiednie dla wszystkich klientów, w związku z czym w pełni zrozumieć zagrożenia i zasięgnąć niezależnej porady finansowej w razie konieczności. Dotychczasowe wyniki niekoniecznie stanowią przypomnienie dla przyszłych wyników. Wszelkie papiery wartościowe lub produkty finansowe omawiane są wyłącznie przykładowo i nie są zaproszeniem do zakupu lub sprzedaży. MARKS MAGNETIC FTSE SERVICE i ich agenci mogą mieć udział w posiadaniu lub otwartej pozycji na niektórych omawianych rynkach finansowych. Poprzez konkretne przypadki lub referencje klientów w tej witrynie nie sugerujemy ani nie gwarantujemy otrzymania podobnych wyników. W szczególności nie udzielamy porad osobistych, a treść naszych raportów jest konieczna, ogólna. Nie mogą odnosić się do indywidualnych okoliczności inwestorów. Każdy, kto rozważa podjęcie jakichkolwiek działań na rynku, może chcieć zasięgnąć niezależnej porady od upoważnionego Maklera Maklerskiego lub doradcy finansowego Financial Condueance Authority. Nie możemy być pociągnięci do odpowiedzialności, jeśli jednostki poniosą straty w wyniku takiego działania, ani nie spodziewamy się udziału w zyskach. Pamiętaj, że instytucje finansowe nie regulują zakładów na stawki stałe. Hazard jest wysokie, a Mark Austin Trading, a ich pisarze i redaktorzy nie mogą być pociągnięci do odpowiedzialności za poniesione straty pieniężne. Przed rozpoczęciem licytacji lub w razie wątpliwości co do przydatności tych zaleceń zasięgnij niezależnej porady. W transakcjach finansowych występują duże ryzyko. Nigdy nie ryzykuj z pieniędzmi, na które nie stać. Commodity Futures Trading Commission. Kontrakty futures i opcji mają duże potencjalne korzyści, ale także duże potencjalne ryzyko. Musisz być świadoma zagrożeń i być gotowym zaakceptować je w celu inwestowania na rynkach kontraktów futures i opcji. Nie handluj pieniędzmi, których nie możesz sobie pozwolić na stracenie. Niniejsze sprawozdanie nie jest ani Ŝądaniem, ani ofertą dla kontraktów terminowych BuySell lub opcji. Nie jest reprezentowana żadna reprezentacja, że ​​jakiekolwiek konto będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do omówionych na tej stronie. Dotychczasowe działanie jakiegokolwiek systemu handlowego lub metodologii niekoniecznie oznacza przyszłe wyniki. FTSE 100 system handlu - tylko 10 dni danych, ale 100 trafień do tej pory - potrzebujesz więcej danych System jest prostym systemem otwarcia zasięgu, który Ive był z powrotem testowania . Jednak firma zajmująca się rozliczeniami rozpowszechnianiem przekazuje tylko 10 dni danych w ciągu 30 minut. Zastanawiam się, czy ktoś z więcej danych może mi pomóc przetestować. Obecnie w ciągu ostatnich 10 dni zdobył 153 pipsy, więc średnio 15 punktów dziennie nieparzystych. Pasek używany w tym systemie to bar 8:00 - 08:30. Wkrótce po przerwie 30 minutowego baru, zatrzymaj się na 2 punkty powyżej wysokości 30-minutowego baru. Docelowym celem jest wysoki minus niski poziom 30-sekundowego palca otwierającego. Odwrotne długie. W ciągu ostatnich 10 dni nie zostały wycofane z handlu. Jestem pewien, że jest to po prostu dobry wynik, więc byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł przetestować przez ostatni rok, aby lepiej wyobrazić sobie trafienie. Ostatnio edytowane przez Rupert206 21 marca 2017 o 22:16. Originally Posted by Rupert206 System jest prostym systemem otwarcia zasięgu breakout, że Ive był z powrotem badania. Jednak firma zajmująca się rozliczeniami rozpowszechnianiem przekazuje tylko 10 dni danych w ciągu 30 minut. Zastanawiam się, czy ktoś z więcej danych może mi pomóc przetestować. Obecnie w ciągu ostatnich 10 dni zdobył 153 pipsy, więc średnio 15 punktów dziennie nieparzystych. Pasek używany w tym systemie to bar 8:00 - 08:30. Wkrótce po przerwie 30 minutowego baru, zatrzymaj się na 2 punkty powyżej wysokości 30-minutowego baru. Docelowym celem jest wysoki minus niski poziom 30-sekundowego palca otwierającego. Odwrotne długie. W ciągu ostatnich 10 dni nie zostały wycofane z handlu. Jestem pewien, że jest to po prostu dobry wynik, więc byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł przetestować przez ostatni rok, aby lepiej wyobrazić sobie trafienie. Aby sprzedać prosty system taki jak ten przed testowaniem danych z mniej więcej 10 lat, jest samobójstwo finansowe. To zawsze jest dobrym człowiekiem, który ma rację w odpowiednim czasie. - Jesse Livermore Mniej Marks, Więcej Misesów 8216FTSE 100 Club8217 FTSE i systemy handlu walutami Love Trading Kupno Sygnał strzałek Spróbuj to Jest to tylko szybka recenzja na temat handlu ftse i forex systemów oferowanych przez Klub FTSE 100. Właśnie zbliża się koniec jednego miesiąca i myślę, że może dobrze wiedzieć, jak to poszło. Klub nie jest systemem handlu pienięnego ftse lub forex per se, ale bardziej usługą obrotu w czasie rzeczywistym. 8220By stanie się Członkiem Klubu, otrzymasz 247 wiadomości e-mail, SMS FTSE 100 Alerts, Alerty Forex przez email8221 Oczywiście z 8220free trial8221 mogę tylko komentować to i informacje, które otrzymałem podczas bezpłatnego testu. W skrócie klub FTSE 100 wysyła Twój wpis handlowy, zatrzymuje się i kończy przez tekst. Proste. Zauważyłem, że tekst był trochę powolny, do 5 razy późno w niektórych przypadkach trafia do mnie, ale w rzeczywistości nie jestem pewien, można oczekiwać znacznie więcej z takiej usługi. Także dlatego, że nie jest to usługa systemu skalpowania, kilka punktów nie ma większego wpływu, chociaż nie chciałbym, aby brakowało 10 razy konsekwentnie. Do tej pory w moim procesie miałem 6 transakcji otwarte i zamknięte. 3 były zwycięzcami, a 3 były straty. Zwycięzcy wyniosły 214 pkt., Gdzie straty wyniosły -123, a zatem w ciągu sześciu transakcji zarobiliśmy 99 punktów. Sygnały handlowe przychodzą z przystankami, które muszą imo, a tylko 3 transakcje były straty Jestem świadomy, że całkowita liczba przystanków dla 6 transakcji była 278pt (według moich obliczeń) w momencie otwarcia transakcji. Oznacza to, że w oparciu o 6 transakcji istnieje ryzyko, że wynagrodzenie wyniesie od 1,29 do 1. Chociaż nie jest to idealne, muszę powiedzieć, że gorsze. Sugeruje się, że sygnały są sprzedawane na IGindex, ale można je sprzedawać na dowolnym dostawcy indeksu FTSE. Sygnały wymagają przechowywania pozycji przez całą noc. Nie jestem pewien, co się dzieje, jeśli zatrzymania są wyzwalane w przerwie w lukach rano. Jak większość dostawców spreadbetting ma 24-godzinną wycenę, więc być może zostaniecie zatrzymani na noc, ale nie wiem, czy jest to handel klubem FTSE 100. Musiałabyś zapytać. Oczywiście, jeśli don8217t używać poza godziną cen może nie być w stanie zamknąć się na stopie i imo czyni sygnały bezwartościowe w koszyku handlu. Według witryny FTSE 100, w ciągu ostatnich 20 miesięcy tylko 8221 1.979 pips8221. Przynajmniej jest to zysk, ale kiedy bliżej w biegu zwycięstw i strat, uważam, że straty czasu są trochę za duże dla mojego upodobania. Zwłaszcza, jeśli musisz płacić miesięczne wynagrodzenie. To znaczy, że zysk 8230a to zysk. Klub FTSE 100 ma również sygnały Forex i chociaż nie zostały przetestowane, twierdzi, że obecnie działa 82202,594 pip8221 od kwietnia 821709. Tak więc podsumowując, jeśli chodzi o sygnały handlowe FTSE, mogę powiedzieć, że robisz uzyskać tekst w czasie rzeczywistym, pokazując wejście, wyjście i zatrzymanie w podany sposób. Niezależnie od tego, czy jest to dla ciebie warte 40 miesięcy, tylko ty byś wiedział. Dołączyłam do klubu Ftsego rok temu, a to było cudowne. ok, to traci miesięcy, ale w ciągu ostatnich 14 miesięcy minęło zaledwie 1 miesiąc. i8217ve miał wiele systemów w moim życiu, ale po prostu nie ma porównania. Gordon Hutchings mówi: dołączyłam 3 miesiące temu i szczerze mówiąc, wyniki były absolutnie APPALLING, dzięki Bogu, że nie wszedłem na 1 lot. odsetek upadków wynosił około 90 lat. 90. Wycofałem się z subskrypcji i straciłem zaufanie do ich możliwości prognozowania Forex i Footsie 100, biorąc pod uwagę, że dwie grupy ekspertów to naprawdę bardzo słaby show. Myślę, że lepiej byłoby się zgadywać. (edytowana promocja sieci web-Admin) To doesn8217t brzmi tak dobrze. Byłby intersted, aby zobaczyć co 8216100 Club8217 facetów o tym powiedzieć. BEZPŁATNA subskrypcja systemów handlowych Wypełnij poniższy formularz, aby się zarejestrować w naszym biuletynie i dobrze opuścić linię, gdy zostaną dodane nowe wskaźniki i eksperci. I możesz być pewien, że dowiesz się, że pierwszy raz będziesz wiedzieć, kiedy dokonaliśmy przeglądu nowego systemu handlu. Nasza ścisła polityka prywatności chroni Twój adres e-mail 100 bezpiecznie.

Comments

Popular Posts